Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-05, 14:53   #1
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

2011-04-05 Cocktail Will - Pelle Pirat (Trav)



Datum: 2011-04-05
Tid: 19:08
Sport: Trav
Land: Sverige
Liga: Trav
Match: Cocktail Will - Pelle Pirat
Period: Annat

Spel: Pelle Pirat 2
Insats: 4
Odds: 2.10
Bolag: Expekt

Motivering:
Här spelas Pelle Pirat mot Cocktail Will, 4 units till 2,10 på Expekt - spelbar ned till runt 1.75, så ett klart överodds här.. Jag anser oddsen vara helt fel satta här och det omvända borde vara fallet.

Cocktail Will återkom senast efter vila och spurtade godkänt, inte mer efter ett perfekt lopp - bör ha gått framåt med detta lopp i kroppen. Det var inga stjärnor som exploderade när man såg honom precis... Inte ens Björn Goop kommer kunna väcka liv i denna dussinhäst...

Pelle Pirat har ett sämre läge men i detta lilla fält och med Axevallas långa upplopp har detta mindre betydelse... Pelle Pirat är alltså gynnad av det långa upploppet och kommer spurta bra - kusken är inte den bästa men känner hästen utan och innan.

PP gick näst senast fram i dödens då det gick sakta och vann sedan säkert - senast spurtade han bra på open stretch till en andraplats bakom Flemmings Electrum, en häst som är riktigt bra... Spurten var av den rappare typen och såg klart bättre ut än vad CW gjorde i sitt lopp...

CW kommer inte hamna mycket bättre till än PP och då PPs spurt är vassare så räknar jag iskallt med att detta nästan säkert kommer gå till PPs fördel...

Här spelas alltså Pelle Pirat i en H2h mot Cocktail Will, 4 units till 2.10 på Expekt - spelbar ned till runt 1.75 - nära nog ett maxspel. Hade det varit en proffskusk hade jag inte tvekat att lira detta...

Skynda fynda - detta odds kommer INTE finnas kvar vid start...!

Lycka till om någon följer...!

/Badass

Senast redigerad av Badass den 2011-04-05 klockan 17:28.
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-05, 17:14   #2
 
fiddes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 180
Sharp$: 1423
Standard

Snyggt och bra info !! Rygg direkt, att Pelle Pirat har rygg på favoriten Goldcrest i starten är ju oxå bra
fidde är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-05, 17:34   #3
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Gotland
Inlägg: 271
Sharp$: 654

Fotboll Side plays "t
Stats: 39 - 24 - 0
ROI: 136.71%
Vinstprocent: 61.90%

Standard

Jag har också hakat på denna, känns som ett bra spel!!

Bra rek !!
robbson11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-05, 22:53   #4
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Tack skall ni ha grabbar - synd att den inte satt bara...! Blir nya tag i morgon så får jag hoppas jag kan ge tillbaks i form av en vinnande rek då...

Här var bara min rek seg och tråkig mest hela loppet - fick ett perfekt lopp men kunde nada, mycket svagt... Cocktail Will var mycket bättre än senast och spurtade klart bra - inget att säga, bästa ekipaget vann...

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-08, 00:23   #5
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 212
Sharp$: 1240
Standard

Jag kanske e seg på o söka men när jag kollar på trotting på expekt hittar jag aldrig spelen?
Travaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td